Klachteninstituut Financiële Dienstverlening

KiFiDHet Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD) biedt één loket voor al je verzekeringsklachten. Als je ontevreden bent over de dienstverlening van een financiële aanbieder en je klacht wordt naar jouw inzicht niet afdoende behandeld, dan kun je deze ook voorleggen aan het KiFiD. Als je van mening bent dat je niet volledig bent geïnformeerd over de dienstverlening en dat jouw belang hierdoor is geschaad, kun je eveneens bij bovengenoemd instituut terecht.

Wanneer schakel je het Klachteninstituut in?

Voordat je het klachteninstituut benadert, kun je het beste eerst met de financiële dienstverlener opnemen. De praktijk leert dat veel misverstanden of onduidelijkheden via deze weg opgelost kunnen worden. Kom je er met hen niet uit, dan kun je jezelf wenden tot het Klachteninstituut. Het advies en de hulp die het KiFiD biedt, zijn gratis. Meer informatie vind je op www.kifid.nl.

Bereken je voordeel:
Postcode
Huisnr
Toevoeging
Geboortedatum
Kamer van Koophandel 02073737 AFM Wft vergunning 12011322 KiFiD Aangesloten bij het KiFiD
Netpolis.nl maakt gebruik van cookies

Om onze website te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Kies hieronder welke cookies we mogen plaatsen. Onze noodzakelijke cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen ons de website te verbeteren. Wil je de beste ervaring? Kies dan voor alle cookies. Meer informatie vind je in onze cookie policy.