Nederlander tevreden over autoverzekeraar

Nederlanders zijn tevreden over de dienstverlening van hun autoverzekering. Vergeleken met vorig jaar, zijn ze positiever over zaken als de premie en de hulp bij schade. Wel gaan steeds meer Nederlanders autoverzekeraars op prijs en dekking vergelijken.

Klanten zijn tevreden over nieuwe digitale mogelijkheden, zoals het online indienen van wijzigingen en schademeldingen. Ze zijn ontevreden als een verzekeraar onduidelijk is over schade uitkeringen en premieverhogingen zonder duidelijke uitleg.

Kwaliteit van dienstverlening belangrijke factor

Nederlanders vinden de kwaliteit van dienstverlening belangrijk. Kleine en regionale verzekeraars scoren hierop vaak beter dan de grote verzekeraars. Maar over het algemeen zijn Nederlanders dik tevreden over de dienstverlening van hun autoverzekering: 7,1 was het laagste cijfer.

Bereken je voordeel:
Postcode
Huisnr
Toevoeging
Geboortedatum
Netpolis.nl maakt gebruik van cookies

Om onze website te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Kies hieronder welke cookies we mogen plaatsen. Onze noodzakelijke cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen ons de website te verbeteren. Wil je de beste ervaring? Kies dan voor alle cookies. Meer informatie vind je in onze cookie policy.