Goedkope autoverzekering Familie auto verzekeren Autoverzekeringen
Hoeveel kun jij besparen?

Bereken eenvoudig wat jij kunt besparen op je autoverzekering. Vul je kenteken in, bereken je premie en maak de vergelijking!

Ervaringen met Netpolis - pagina 2

Lees hieronder een selectie uit de ervaringen en aanbevelingen van onze klanten.

"Het draait bij netpolis waar het allemaal om gaat, een lage prijs en de juiste bijpassende service. Je leest de voorwaarden goed door en bekijkt leest de site goed en je hebt al bijna geen klantensiervice meer nodig, want alle vragen worden beantwoord Ben echt zeer tevreden" - door Matthias Hoekert uit Elburg.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Nooit beroep hoeven doen op op de verzekering. Geen schade. Dus geen belangrijke ervaringen met de maatschappij. Een tevreden klant" - door Niekerk G.J. uit De Wijk.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Ontevreden over het beantwoorden van vragen. Site is makkelijk toegankelijk" - door T.P de Jong uit dordrecht.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Netpolis biedt de goedkoopste premies aan. En natuurlijk ook de beste services. Met de klanteservice e-mail heb je al snel antwoord op je vraag" - door Hassan Al sudi uit Alkmaar.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Makkelijk online af te sluiten, verder weinig omkijken naar. Ook zeer scherpe prijzen" - door P. Wissink uit Bovensmilde.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Alles wordt snel voor je geregeld" - door Gozuyasli uit Nijmegen.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Een no nonsens bedrijf wat weet wat belangrijk is. Een direct hoge korting op de goede prijs zorgt voor de juiste dekking voor een zachte prijs. De nieuwsbrief vol interessante weetje en tips zorgen voor een betrokken gevoel. Kortom een goed bedrijf voor de juiste prijs" - door Jody Beekink uit Voorburg.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Goede kwaliteit tegen een redelijke prijs. De bereikbaarheid van de klantenservice mag meer persoonlijker. Niet alles via internet maar ook contact via de telefoon meer mogelijk maken" - door M. Prins uit Vlaardingen.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Online leek de premie 33 EUR te zijn maar de Polis die ik opgestuurd kreeg was 51 EUR. Verder prima verzekeringsmaatschapij voor zover ik kan inschatten, nog maar een keer ruitschade gehad en verder niks dus is niet representatief" - door Bernard uit Rijswijk.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Ik zou het prettig vinden om meer aandacht te besteden aan communicatie met client. Dit is mij niet goed bevallen. Uiteindelijk toch in orde gekomen, maar met toch een gevoel van ergernis " - door H. Pouw uit Lelystad.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Fast and easy to arrange to not mention the best price in the market. Defenetly satisfied" - door F. de Oliveira Chagas uit Rotterdam.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Goede punten: - Goede telefonische bereikbaarheid. - Prompte en to the point respons via email. - Concurrerende premie. Minpuntje: Als Schadevrije jaren tellen er alleen de jaren dat je zelf een auto(-verzekering) hebt gehad. Natuurlijk zouden dat de jaren moeten zijn dat sinds het behalen van het rijbewijs schadevrij is gereden" - door Marius Versteegen uit Utrecht.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Ik heb een prima verzekering via netpolis, voor een aanzienlijk lagere prijs. Ben goed geholpen bij het oversluiten en toen er een fout in de polis stond werd deze probleemloos veranderd" - door Mariska Steigstra uit Westerland.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Reacties per email zijn snel, maar vaak minimaal en niet volledig. Telefonische contactmogelijkheid of volledige antwoorden zou de Service enorm verbeteren" - door Michel Meulesteen uit Tilburg.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Netpolis is meestal goedkoper als andere verzekeringsmaatschappij. De verzekering is makkelijk via internet af te sluiten. Dus daar ben ik allemaal tevreden over. Ik ben niet tevreden over hoe je in contact kan komen met Netpolis. Dit kan namelijk alleen maar via de mail en niet telefonisch. Dat vind ik heel jammer" - door J. van Dijk uit Emmeloord.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"De betalingen gaan altijd prima,als ik mail met Netpolis krijg ik snel antwoord dus service vind ik ook uitstekend" - door Eva Schomakers uit amsterdam.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice