Goedkope autoverzekering Familie auto verzekeren Autoverzekeringen
Hoeveel kun jij besparen?

Bereken eenvoudig wat jij kunt besparen op je autoverzekering. Vul je kenteken in, bereken je premie en maak de vergelijking!

Ervaringen met Netpolis - pagina 4

Lees hieronder een selectie uit de ervaringen en aanbevelingen van onze klanten.

"Bij het opzeggen van mijn verzekering kreeg ik pas ruim een maand later een bevestiging nadat ik zelf contact had opgenomen. onder tussen was er alweer een maand premie afgeschreven. Dit krijg ik overigens wel binnenkort weer terug, alleen tot op heden nog niets ontvangen. Bericht van teruggaaf 1week geleden ontvangen" - door L. Schouten uit Akersloot .

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Om nou te zeggen, Netpolis is geweldig, dat weet ik niet, want zo lang ik bij Net polis ben, heb ik gelukkig nog geen schade gehad(even afkloppen), maar wat ik wel goed vind,de prijs is niet overdreven en als je een auto wilt schorsen of andere auto wil nemen wordt er altijd vlug gereageerd en alles perfect behandeld" - door A Sinterniklaas uit Sint-Maartensdijk.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Jullie bieden zeer scherpe prijzen aan. Vandaar 5 sterren. Klantenservice (geef ik 4 sterren) omdat jullie voornamelijk corresponderen via de mail. Informatie verkrijgen per telefoon doen jullie volgens mij niet. Soms kan dat wel eens uitkomst bieden als je direct wat wilt weten. Maar in algemeenheid ben ik dik tevreden" - door Anoniem uit Rotterdam.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Snel en makkelijk goede site alleen bij auto wijziging wordt niet naar de scherpste nieuwe premie gekeken al dan niet per hoofd vervaldatum en de bijbehorende kosten dus niet meer voor een goede premie verzekerd is nu tweemaal voor gekomen sluit nu zelf de verzekering af en meldt mijn nieuwe auto opnieuw aan ik vind dat dit beter kan " - door Dirk keizer uit Zuidhorn.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Ik ben niet echt tevreden, want ik heb een afvraag gedaan voor WA+beperkt casco dus ik dacht dat ik goed verzekerd was. Na 2 jaar wordt mijn radio gestolen uit mijn auto ik stuur een aangifte voor een schadevergoeding en kom ik te weten dat ik al die tijd alleen voor WA was verzekerd. Ik wou specifiek de WA+beperkt casco maar om een of ander reden hebben jullie alleen WA afgesloten en daar zit ik nu" - door Robert Evers uit Den Haag.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Ik kan met mijn vragen goed terecht bij de klantenservice, daar word ik goed geholpen. Soms is echter de reden/oorzaak van een premieverhoging niet helemaal duidelijk" - door Abdulla uit Leidschendam.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Gelukkig hoef ik me verzekering niet aan te spreken. Maar ik heb een aanrijding gehad, niet mijn schuld, de afhandeling ging erg goed. Vooral omdat de tegenpartij lang opzich liet wachten. Dit geeft/gaf een prettig gevoel. Het is nooit leuk als je een aanrijding krijgt. Maar als je weet dat je verzekering achter je staat, is dat een grote gerust stelling" - door Marcel Bon uit Leiden.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Ik ben blij met dit beleid omdat alles kan worden geregeld via internet en is goedkoop" - door Liucija Kurkulionis uit Maren Kessel.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Afsluiten van de polis ging snel en makkelijk. Ik heb verder nog geen schadeclaim ingediend, maar ik ga er vanuit dat de service prima is" - door M. Helder uit Haarlem.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Ik ben tevreden door de scherpe tarieven. Geen onnodige post. Ik merk heel weinig van het feit dat ik een verzekering heb lopen. Daarom ben ik tevreden. Over de klantenservice kan ik weinig vertellen. Ik heb daar nog geen ervaring mee gehad. En dat is een goed teken" - door M. Kasrioui uit Rotterdam.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Im quiet happy with the net polis company, I didnt have any problems with anything during the last year and the cooperation is really good" - door Kamil Kwiatkowski uit Kaatsheuvel.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Ze hadden heel snel mijn verzekering geregeld en met mijn verhuizing ben ik goed geholpen" - door vd voort uit Rotterdam.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Netpolis is een betrouwbare en snelle verzekeraar, heb een paar schades meegemaakt (niet zelf , maar was tijdens mijn vorige relatie en heb daardoor daarna ook zelf gekozen voor Netpolis) " - door Rob de Ruiter uit Hellevoetsluis.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Ik ben al een aantal jaren een tevreden klant via Netpolis. Ze zijn Klantgericht, behulpzaam en altijd op tijd met het afschrijven van mijn premie. Bij opzegging zijn ze overzichtelijk op papier waardoor ik niet steeds hoef te bellen. Daarom krijgt de Klantenservice 5 sterren en mijn algemene indruk ook" - door Farid Bouchikhi uit Utrecht.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Niet tevreden omdat ik digitaal mijn verzekering niet kan opzeggen. Als dat wel kan neem dan contact op met mij. Verder is het wel snel om iets aan te vragen" - door Joris Engelbertink uit Zwolle.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Ruim een jaar ben ik verzekerd bij Netpolis. Met het afsluiten was alles duidelijk en goed te begrijpen. Achteraf waren geen bijkomstigheden, maar kreeg je wat er verteld/belooft werd. In geval van schade geen contact gehad, dus geen ervaring. Maar ik ben van plan om meerdere verzekeringen bij Netpolis af te sluiten" - door T. van Gorp uit Maarheeze.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice