Goedkope autoverzekering Familie auto verzekeren Autoverzekeringen
Hoeveel kun jij besparen?

Bereken eenvoudig wat jij kunt besparen op je autoverzekering. Vul je kenteken in, bereken je premie en maak de vergelijking!

Ervaringen met Netpolis - pagina 5

Lees hieronder een selectie uit de ervaringen en aanbevelingen van onze klanten.

"Goede prijs, verder weinig ervaring (geen schade gehad)" - door Irma van der Hoek uit Bennekom.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Ik ben zeer tevreden met Netpolis, alles word snel en netjes geregeld. Zonder veel vragen of problemen" - door M.l. Jongste uit Spijkenisse.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"ik ben tevreden met Netpolis omdat zij een product op de markt leveren die een relevante prijs aanbieden tov andere verzekeraars met belachelijke bedragen. Dit doet netpolis ook nog eens met een vriendelijke service. Vriendelijk dank hiervoor" - door Willem Luuring uit Voorburg.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Ik mis bij Netpolis de persoonlijke klantenservice, waarbij je persoonlijk contact kunt hebben met iemand van de klantenservice om bij een schade o.i.d. te overleggen. Daarnaast word er niet duidelijk over de polisvoorwaarden gecommuniceerd, waardoor e.e.a. niet helder is. Na een incident/schademelding laatst bleek dat polisvoorwaarden van de verzekering waar de autoverzekering bij is ondergebracht niet gelden, maar die van netpols/voogd en voogd. Jullie kunnen bij mijn verzekering i.i.g. de polisvoorwaarden stellen. Het schadeherstelbedrijf ging uit van de polisvoorwaarden van de verzekeringsmaatschappij en lichte mij voor dat ik bij hen wel de schade kon laten reparen. Al met al een vervelende situatie, waardoor ik teveel moest betalen. Dit komt door ondoorzichtheid, geen heldere communicatie over de poliswaarden en hoe het werkt als je een tussenpersoon hebt. De lage premie zal hier waarschijnlijk ook wel mee te maken hebben... Wat ik het enige pluspunt vind. Maar vervelende verrassingen maken dat ik binnenkort ook op zoek ga naar een andere verzekeringsmaatschappij" - door Anoniem uit Stiens.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Ietwat te omslachtig. verder prima tevreden" - door G. Mensink uit Holten.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"toen ik me eerste auto had verkocht was ik zo tevreden over de wijze van me opzegging dit was naar mij idee heel vlot en op heel klantvriendelijke manier afgehandeld, dat ik dan ook bij de aanschaf van volgende auto weer via jullie heb laten verzekeren. " - door Winash Punwasi uit Den Haag.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"over het algemeen goed, alleen had ik op een gegeven moment 2 polissen terwijl ik de eerste had afgemeld" - door Noordermeer uit Putte.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Het aanvragen van mijn autoverzekering ging snel en gemakkelijk. Ik heb sindsdien nog niks hoeven te declareren, maar het feit dat het aanvragen zo snel en gemakkelijk ging en dat de premie niet hoog is in verhouding tot andere verzekeraars, zorgt voor mijn oordeel zoals aangegeven. Een nadeel vindt ik dat over het algemeen alles via internet gaat. Sommige diensten/documenten wil je ook wel via de post, omdat het zo belangrijk is. Maar het allerbelangrijkste is via de post gegaan, nl. de polisbladen" - door J.P. Nieboer uit Kloosterburen.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Ervaring van Netpolis to nu toe is zeer positief, heb 2 autos verzekerd en dit loopt zeer goed. Positief is, mocht je een mail sturen met vragen krijg je meteen antwoord. Dit zie ik als een zeer positief verhaal, bij andere bedrijven is dit uit ervaring anders! " - door G.T. Hendriks uit Gendringen.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Mooie website en marktconforme premie vind ik positief. Het nadeel vind ik (nu ervaring met schade) dat je in eerste instantie niet goed weet met welke partijen je nu contact moet hebben (groene kaart staan 3 bedrijven op: voogdvoogd london en netpolis). En vind op zich bellen prettiger dan mailen. Al moet wel gezegd worden dat de mail wel snel wordt beantwoord" - door D. Dijk uit Doetinchem.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Attent en to the point beantwoording van vragen. Overzichtelijke polis plus kosten" - door Jan Brals uit Kollum.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Heb via internet Netpolis gevonden. De premies zijn perfect daar heb ik de verzekering ook op afgesloten. Ik heb tot nu toe, gelukkig, nog geen gebruik hoeven maken van uw klantenservice, dus ben ik daar ook heel tevreden over. Bedankt j. Nije" - door J. Nije uit Amsterdam.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Ik vind het onhandig dat je niet telefonisch contact kunt openemen. Verder prima service" - door Jolijn Vermeulen uit Almelo.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Ik word goed op de hoogte gehouden van de verzekering die ik bij jullie heb afgesloten" - door Roland Lumbantobing uit Best.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Gelukkig heb ik nog geen schade gereden met mijn auto, maar ik ben tevreden over de premie. Goedkoop, ook voor mensen onder de 25. Daarnaast heb ik een goed gevoel over jullie polis. Mòcht er ooit is mis gaan met mijn auto, dan zullen jullie er toch nog voor mij zijn" - door Karin ter Braak uit Enschede.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice

"Ik ben tevreden van Netpolis , maar ik heel vaak gemeld dat mijn schadevrij jaren zij meer dan 9 jaar, want ik denk volgens jullie regels ik moet minder betalen" - door Sacakliolu uit Apeldoorn.

Algemene indruk
Producten en premies
Klantenservice